poniedziałek, 12 września 2011

Legally Blonde


Przyznam na wstępie, wśród dziewczyn wstyd się przyznać jeżeli się tego nie oglądało. Tak. Zawsze twierdziłam, iż to nie jest film dla mnie i po minucie przełączałam na inny kanał. Ostatnio jednak po powrocie z pracy, marząc tylko o łóżku, zostałam zbesztana przez przyjaciółkę. Postanowiłam więc, że zawieszę swoje oko na tym filmie przez około 30 min a jak mi się nie spodoba to ostatecznie wyłączę. Tak wiem nie musicie nic mówić tyle to trwają reklamy na tvn. Moi drodzy cóż za zdziwienie gdy już przed 1 reklamą pękałam ze śmiechu. Film fakt faktem dla kobiet, ale jeżeli lubicie komedie i dowcipy o głupich blondyneczkach to musicie to zobaczyć! Uświadomi  wam, że nawet takie różowe kobitki potrafią ostro popalić :D A więc już się zamykam i miłego oglądania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń