czwartek, 4 sierpnia 2011

Dr House


Zawsze mam mały problem jeżeli chodzi o seriale. Nazywa się on UZALEŻNIENIE. Tak seriale są najgorsze wciągają i zaczynasz przeżywać problemy bohaterów. Tak uwielbiam je! Nie mówmy tutaj o M jak miłość, czy też modzie na sukces, bo te warianty mnie nie interesują. 
Dr House- wredny, chamski, irytujący, sarkastyczny i inteligentny facet. Zgred i wariat, który potrafi zripostować chyba wszystko. Aktualnie serial ten ma 7 sezonów i muszę przyznać, iż twórcą nadal nie kończą się pomysły. Mogę godzinami patrzeć jak dr House przedrzeźnia się z dr Cuddy. Odcinki nie są ze sobą połączone, w każdym jest inny dziwny przypadek, ale jeżeli macie możliwość obejrzenia od początku to bardzo zachęcam. Jestem od niego strasznie i parszywie uzależniona. Nie będę wam streszczać bo sami musicie to zobaczyć. A ja idę oglądać już 4 dziś odcinek. Miłego wieczoru przy Dr Housie mam nadzieje :D 
Tutaj macie trailer do 5 sezonu:

1 komentarz:

Łączna liczba wyświetleń